Ola Often Sveen

Autorisasjon (2012)

Ola Often Sveen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Ola Often Sveen

Beste tannlege jeg har vært hos

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Gjør meg rolig,utrolig angst, sterkt tannlegeskrekk. Føler at han bryr seg om deg både som menneske og pasient. Liker at han er alene,utenom når han må ha inn fylling eller lignende. Han er rask, i positiv mening, nøye, dyktig, passer på at du har det bra, og utøver i høyeste grad det jeg vil kalle for perfeksjonisme. Anbefaler han på det sterkeste.

Anbefales

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Ola er en smilende trøndertannlege ( uten bart ) som får pasienten til å slappe av og til å føle seg vel:)
Har du tannlegeskrekk eller er engestelig (slik som meg) så kan du begynne her. Veldig fornøyd med resultatet når jeg har vært hos ham .
Anbefales!

Dyktig og behagelig!

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

En dyktig og behagelig tannlege!
Han er smilende og hyggelig i væremåte og får en til å slappe av. Han er flink å sette sprøyter, informerer underveis og gjør det hele til en bra opplevelse av ett tannlegebesøk. (Jeg har tannlegeskrekk)

Fantastisk og tålmodig

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i flere år etter en utrolig ubehagelig opplevelse med store smerter.
Klarte etter 5 år å manne meg opp til å gå til tannlege og fikk tilfeldigvis Ola Sveen.
Besøket var veldig behagelig og han lyttet til meg før vi startet undersøkelsen. Han spurte meg hele tiden om det gikk greit eller om vi skulle stoppe og hadde det ikke travelt i det hele tatt. Han forklarte underveis alt han så og skulle gjøre. Var også veldig hyggelig og morsom. Er ikke lenger bekymret for å gå til tannlegen.