Mazi Zoraghchi

Parkveien 60, 3etg 0245 Oslo
Tlf: 21 39 00 99 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mazi Zoraghchi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mazi Zoraghchi

Anbefales på det sterkeste, Topp service og oppfølging

Klinikk: DentaArt Skrevet

Var hos tannlege Mazi på Dentart Tannklinikk. Mazi er i premium klassen! Utrolig dyktig tannlege. Han elsker jobben sin.
Meget flink til å forklare og vise meg det han har gjort med mine tenner.Jeg føler meg trygg på at alt som er galt avdekkes og behandles på beste måte. Som sagt Mazi er i PREMIUM klassen. ER Å ANBEFALLE PÅ DET SERKESTE.

Flink tannlege

Klinikk: DentaArt Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på flere år. I siste tiden har jeg hatt litt problemer med tenner. Fra barndommen har jeg hatt tannlege skrekk(men etter å ha snakket med ei nær venninne). Hun anbefalte tannlege Mazi , siden hun hadde samme problem( hun var veldig redd fra tannleger). Men hun fikk en time hos tannlegen Mazi og anbefalte han på det sterkeste.

Etter å ha hatt timen hos tannlegen,så fikk jeg beskjed jeg hadde en del tenner som måtte fikses. Husker fremdeles at jeg var utrolig red og urolig for den første timen. Men han tok imot på et veldig profesjonelt måte,og jeg følte at han var en veldig god tannlege.

Han fikset tenner, i tillegg var han veldig opptatt av at jeg ikke skulle ha vondt men behandling pågikk og hadde hele tiden fokus på at jeg skulle føle meg trygg under behandling😊😊.

Anbefaler Tannlegen for de som har tannlege skrekk eller som er utrolig red for å gå til en tannlege.....

STOR-fornøyd

Klinikk: DentaArt Skrevet

Jeg var hos Zoraghchi og fikk fjernet noen hvite flekker på fortennene, de er helt borte og behandlingen har ikke skadet tennene i det heletatt! Zoraghchi var en helt fantastisk type å ha med og gjøre- imøtekommende, forståelsesfull og veldig hyggelig!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: DentaArt Skrevet

Mazi er svært nøyaktig, forsiktig og vennlig, og han forklarer hva han gjør underveis (viser blant annet før- og etterbilder), forteller hvordan man ligger an underveis i prosessen, og forklarer veien videre når man er ferdig. Han tok hensyn til at jeg var svært redd for sprøytestikk, og var så fortsiktig at jeg ikke engang merket det da han bedøvde meg. Han er en fantastisk god tannlege som setter pasienten i fokus!

Anbefaler!!

Klinikk: DentaArt Skrevet

En fantastisk god tannlege, som virkelig setter pasienten i fokus! Følte meg så godt tatt vare på, og er superfornøyd med behandlingen jeg fikk!!

Undersøkelse av tenner

Klinikk: DentaArt Skrevet

Jeg var på tannlegeundersøkelse hos Mazi i går, og han gjorde en meget god jobb. Fra første stund følte jeg at han tok meg seriøst. Han spurte en rekke spørsmål i forhold til helsa mi. Han tok digitale bilder av tennene mine, som han så viste på en monitor foran meg. Han gikk igjennom tann for tann grundig, og viste + forklarte bildene. Så undersøkte han med utstyr, og fikk bekreftet hva han fant. Uten noe som helst kunnskap om min tidligere tannhelse, fant han ut en rekke ting av hva jeg har gjort tidligere med tennene mine. Før han var ferdig tok han en grudig puss av tennene mine, og fjernet noe tannstein. På tidligere tannundersøkelser har jeg opplevd at tannlegen tar en rask undersøkelse og er ferdig innen 15-20 min. Mazi tok seg god tid, og det hadde gått over en halvtime, da jeg forlot klinikke. Jeg vil virkelig anbefale han videre.