Sandra Zerajic

Autorisasjon (2010)

Romerike Spesialistklinikk Telefonnummer63 79 66 3363 79 66 ...
Dampsagveien 2-4 2000 Lillestrøm
Sandra Zerajic er tannlege i Oslo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Sandra Zerajic

veldig dyktig tannlege

Klinikk: Romerike Spesialistklinikk Skrevet

Har fått meget god behandling hos Zandra. Hun er klar over min redsel for tannleger ,og gir meg behandling på en rolig minst mulig smertefull måte. Samtidig som hun forklarer hele veien hva som anbefales å gjøre.
Kan absolutt anbefales .

Den mest dyktige og omsorgsfulle tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Romerike Spesialistklinikk Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos Sandra Zerajic i flere år nå, og jeg kan ærlig si at hun er den mest dyktige og omsorgsfulle tannlegene jeg noensinne har hatt. Jeg har gjort flere rotfyllinger hos henne, og hver gang har jeg følt meg trygg og komfortabel i hennes hender. Hun tar seg alltid tid til å forklare prosedyrene og berolige meg når jeg er nervøs. Jeg føler meg virkelig heldig som har funnet en så faglig sterk og fantastisk tannlege som Sandra, og jeg vil ikke nøle med å anbefale henne til alle som søker en tannlege som er både profesjonell og empatisk.

En meget dyktig tannlege.

Klinikk: Romerike Spesialistklinikk Skrevet

Sandra utførte en stor reparasjon med stor faglig dyktighet og helt smertefritt. Arbeidet ble gjort på en veldig profesjonell måte.Anbefaler Sandra på det sterkeste.

Beste tannlegen

Klinikk: Romerike Spesialistklinikk Skrevet

Da jeg kom til Sandra første gangen var det mye som skulle gjøres og jeg gruet meg på alle måter. Sandra tok meg på alvor, lyttet og med sitt behagelige vesen gjorde meg trygg. Dyktig er hun også. Fikk endelig på plass både bro og kroner, nå kan jeg endelig tygge som normalt igjen og alt kjennes bra. Jeg har vært fast kunde i flere år, og det skal jeg fortsette med. Nå gruer jeg meg ikke lenger.

Tannlegen som bryr seg

Klinikk: Romerike Spesialistklinikk Skrevet

Frykten gjorde så jeg utsatte tannlegebesøket i 11 år.
Når dagen kom, er jeg veldig glad valget falt på Sandra.

Her snakker vi ei utrolig sjarmerende dame som kan faget sitt! Satt igjen med følelsen av at min opplevelse var like viktig for oss begge. Hun gav meg tiden jeg trengte og dullet akkurat passe mye.

Anbefales! :)