Mai Dinh

Nedre Rommen 5 C 0988 Oslo

Siste vurderinger av Mai Dinh

Bli tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Imøtekommende og omsorgsfull Virker på meg som det er høy faglig kompetanse. Bla utstyr.

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Skulle inn for en sjekk og det gikk som smurt. Hyggelig og flink tannlege. Har tenkt å benytte meg av disse igjen.

Behagelig og trygg.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Tannlegen får meg som pasient til file meg godt ivaretatt. Forteller/forklarer hva som skal gjøres. Hun har en behagelig væremåte og man føler seg trygg i stolen under behandling.

Bra oppfølging og hyggelige behandling.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Brukt som fast tannlege en periode og alltid fornøyd både med behandling i stolen og alltid hyggelig å komme dit, inklusive tannpleiere og medarbeidere. pris er heller ikke avskrekkende.

Fulgte opp forventningene!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Som tidligere skrevet har jeg tannlegeskrekk og fikk akuttbehandling 22 desember!
Møtte i dag til vurdering og prisoverslag på tannbehandling fremover, og ble veldig godt mottatt og fikk grundig undersøkelse og prisoverslag på mine tannproblem! Det er mange år siden jeg har vært positiv til tannbehandling,- men nå synes jeg det skal bli godt å komme i gang! Følte jeg ble forstått og fikk veldig god informasjon om hva jeg burde gjøre!