Lytter og oppfatter det som er viktig selv om han kan virke litt opptatt/fraværende.

Var ikke 100% fornøyd i starten da han overtok etter Myklestad. Følte som andre muligens følte; at han virket litt fraværende, kanskje litt uinteressert, så mye på PC skjermen og skrev endel mens jeg pratet. Lite øyekontakt og mellommenneskelig kontakt.

Dette har ordnet seg greit for min del når jeg bare nevnte at det gjorde kommunikasjonen vanskelig for min del. Vi har funnet en grei balanse.

Noen kan kanskje oppfatte han som vanskelig å finne kjemien med, men gi det litt tid og bli kjent med ham, ikke vær redd for å gi uttrykk for hva du ikke er fornøyd med og han gjør sitt beste for at du skal få en grei opplevelse.

Nå er jeg egentlig ganske så fornøyd. Fikk en meget sjelden autoimmun sykdom som Kjølsrud hadde kunnskap om fra sin tid på ASA (Ikke mange fastleger med samme kunnskapsnivå på akkurat dette feltet). Dette har vært et stort pluss for min del.

Rask med å henvise til spesialist og evt tester/prøvetagninger når nødvendig.

Oppfatter ham nå som en lege som lytter, forklarer og gjerne VIL høre hva JEG tenker og føler.