Dårlig lege og resepsjonister på bærtur

Jeg har hatt henne som fastlege en stund og har ikke følt at hun har tatt diagnosene mine samt oppfølgingen seriøst. Mye slurv som f.eks hun registrerte en time for oppfølging en gang og glemte å informere oss om det før vi plutselig fikk en faktura for å ha ikke møtt opp, vi måtte krangle oss fram til de fikk fjernet fakturaen. Jeg spør henne om diverse anbefalinger ber hun meg søke på nett. Hadde en kort time med barnet mitt og spurte henne om hun kunne ta blodtrykket mitt da etter fødsel hadde jeg høyt blodtrykk som måtte følges opp av fastlegen der hun sier at hun ikke har tid som vil si at jeg måtte bestille ny time for noe som tar knapt 5 min. Halve timen sitter hun å skriver rapporten langsomt med pekefingrene så vi sitter i pinlig stillhet og venter, burde vært en bedre prosess og system for dette. Resepsjonistene er hyggelig i natur men føltes veldig uprofesjonelle og lite tilgjengelige samt noen av de snakket gebrokkent norsk som gjorde kommunikasjonen vanskelig. Etter den siste timen der byttet jeg fastlege,nok er nok, her er det mye å forbedre her så jeg anbefaler sterkt å finne en annen lege.