Vikar for Inger Merete Ljorgen

Jeg er nyinnflytter og ble anbefalt Inger Merete Lorgen og satte meg på liste da det var viktig å få god lege med mine diagnoser ! Hadde akkurat en større operasjon og venter på 2 til ,jeg har mye smerter og en kronisk sykdom . men dessverre hun hadde Vikar Jan Øyvind Lorgen .
Men dette hadde jeg ikke trodd, Jeg har aldrig opplevd slikt i mitt liv! Utrolig nedverdigende og bli mistenkeliggjort Legen har ingen empati , leser ikje jornaler.Jeg og fortalte hva jeg gjorde for å endre mitt liv for å komme ut av smerter! Jeg har gått på faste medisiner og det ville han ikke fortsette å gi meg , dette uten å snakke med min tidligere lege i 25 år jeg har Aldri misbrukt noe i mitt liv!! Han sa bare som grunn at da det er så mange musbrukere i Hedmark kunne han ikje gi meg medisiner! Ringte svar til meg sa det ikke til meg direkte ,men da jeg ble lei meg la han på ! Og si meg hvordan kan han vite om jeg har smerter ?
Blir redd da man ikke får tillit og blir tatt på alvor ! Hva om det skjer noe alvorlig ! Jeg har tatt det opp med ham en gang tidligere at det var vanskelig å snakke med ham! Liker nok ikke at man sier fra! Jeg har bare ventet på at Fastlegen kommer tilbake men nå er det utsatt til juni 2019 og ventelister til andre er lange ! Så tenk dere nøye om ved valg av denne legen!