Flink lege, dårlig resepsjon

Sverre har vert fastlegen min i noen år. Han prøver å møte pasientene der de er, han er sympatisk og virker til å oppriktig bry seg om pasientene sine. Desverre er han ikke spesielt tilgjengelig, lang ventetid både for å få time og på legekontoret. Under selve timen er han også tydelig preget av å ha dårlig tid.

Har også vert hos flere av de andre legene på legekontoret, og alle har vert imøtekommende og oppleves kunskapsrike.

Det store problemet er at de har en ekstremt uhøflig resepsjon. De har svært begrenset telefontid, og når du kommer gjennom blir du møtt av irritable og utolmodige mennesker. De vil ofte ikke sette opp time for deg, og tror sjeldent på deg. Vis du har spørsmål virker de provoserte. Når jeg har oppsøkt legen for mageproblemer eller andre intimeproblemer, har resepsjonistene gitt tydelig uttrykk for at de synes det er ekkelt, samtidig som de ikke tar deg på alvor.

Ville igrunn gitt en varm anbefaling til Sverre som fastlege, men en kraftig advarsel mot resepsjonen du må forholde deg til.