Både Og...

Er flink på visse ting, og dårlig på andre ting. Fikk helt suveren oppfølging av ryggplager, har fått helt håpløs oppfølging av plager relatert til utbrenthet. Men felles for behandlingen er at han kan ha litt FOR stor tro på seg selv, på grensen til arrogant, noe som gjerne medfører at henvisninger til spesialister blir noe man føler man må mase seg til. Det er både tungt og ubehagelig, når man selv ikke fungerer optimalt... Det må være mulig for en erfaren lege, å ta høyde for at andre kan visse ting bedre.

Har gjennom et langt sykdomsforhold fått timer hos en rekke turnusleger, og fått inntrykk av at Holgeir er lite tilgjengelig. En uke ventetid på time er helt normalt, noen ganger mer.
Sentralbordet kan være en bøyg å kommme gjennom på - kjappest respons får man gjennom "helserespons-app".
Har opplevd å få satt opp timer som er tilsynelatende unødvendige - når jeg har bedt om noe annet. Med drøye 250,- per time, kan dette fort bli irriterende.
Resepter går som regel greit, når jeg ber om ny gjennom "helserespons-app", men har også opplevd å få melding om at resepten er klar, men når jeg har kommet på apoteket, viser det seg at den ikke har blitt underskrevet og effektuert, og først blitt klar noen dager senere.
Det kan virke som om en del rutiner kunne blitt langt bedre.
Jeg skriver denne vurderingen i forbindelse med at jeg leter etter en annen fastlege, og vil bytte.

Ellers - der er parkering i kjellleren, heis opp, og rett ved siden av et apotek - en "alt på ett sted" løsning.