Ekstremt skuffet

Basert på de gode anbefalingen her valgte jeg å oppsøke lege Maya for mine hudlidelser, men jeg føler meg lurt nå i ettertid.
måtte vente i en måned før jeg fikk time, som ikke hjalp fordi eksem symptomene kan ikke vente når de er seasonal! man må behandle dem fortløpende men det vil hun ikke høre på i telefonen fordi hun var så rask med å legge på som var første hint på at jeg ikke burde ha oppsøket henne.
Hun var forsinket og stresset og ville bare få unna pasientene som om hun jobba i kassa i matbutikken. hun lot meg ikke snakke, fikk meg til å føle meg ukomfortabel, var avvisende og feildiagnotiserte meg!!!
når jeg et par dager senere ringte for å snakke med henne og prøve å få hjelp en gang til var den automatiske responsen at jeg kan komme å få pengene mine tilbake fordi hun "gadd ikke å diskutere" med meg! (tlfn samtalen varte i 2 min, hun lot meg ikke snakke da heller)det hjelper ikke å henge diplomene dine på veggen hvis du ikke kan gjøre det mest basic tingen å faktisk høre på pasientene i ett minutt hvertfall lege maya!