Vært mer hos vikarene enn hos fastlegen

Har vært hos Sara Grodås kun en gang i løpet av 2-3 år av å ha henne som min fastlege. Har vært hos flere av de andre legene istedenfor, usikker på om det er hennes vikarer, og det tar lang tid å få time hos de også. Syns det er urimelig å måtte vente 1 uke eller mer for å få time hvis du har halsbetennelse eller urinveisinfeksjon, selv om det er et studenttilbud. Ventetid etter avtalt tidspunkt er på 20-30 minutter hver eneste gang jeg har vært der.
Jeg har vært hos vikarene hennes flere ganger, som blir dumt hvis du har problemer eller plager som trenger oppfølging, ettersom du ikke får en fast person til å behandle deg per gang. Føler at hver gang så kommer jeg med samme problem, som ikke blir løst, og ender opp med å bare sitte og grue meg til neste gang jeg blir syk igjen. Fant ut veldig nylig at det er bla. kyssesyken jeg har hatt, men det klarte ikke vikarene/andre legene å finne ut av (de mistenkte det aldri, selv om jeg hadde alle symptomene).
Sara Grodås er sikkert en flink lege, men det er virkelig synd at jeg aldri får dratt til henne.