Omtenksom, trygg og ser helheten

Jeg kom til han for jeg trengte en ny fortann som jeg hadde mistet, og få gjort ferdig en påbegynt rotfylling i en jeksel. Han var klar på at det trengtes en fullstendig sjekk og undersøkelse, og status på alle tennene mine, og jeg fikk en oversikt over hvor dårlig det sto til med tennene mine. Tidligere når jeg har oppsøkt tannlege pga smerter ble det kun gjort noe med det ene problemet og den ene tanna som jeg hadde fått vondt i, og resten har fått forfalle. Derfor synes jeg at han er veldig flink og grundig, og han har nok spart meg for noen tusen når de andre tennene hadde hadde kommet så langt og det måtte rotfylles istedenfor. Jeg synes både han og sekretæren er veldig hyggelige. Han tok stor hensyn til at jeg sliter med litt tannlegeskrekk, og at jeg har en redsel under undersøkelsen av tennene når tannlegen pirker i tennene mine med en sånn en i metall, og til jeg merker at bedøvelsen har hjulpet og til jeg kjenner at bedøvelsen har hjulpet og jeg ikke vil kjenne noen smerte under borring og behandling. Jeg er veldig glad jeg kom til han når jeg søkte opp tannlege i Son, og anbefaler Hans Kristian Dahl varmt :-)