Ekstremt skuffet og lite ivaretatt

Jeg har her lest gode vurderinger av henne, og jeg må dessverre selv si at jeg hadde en forferdelig dårlig opplevelse. Jeg har aldri følt meg så lite ivaretatt hos en gynekolog og aldri følt meg så dårlig etter et gynekologbesøk. Timen var forsinket med 15 minutter - i seg selv helt uproblematisk. Men da jeg endelig fikk komme inn følte jeg at hun ikke brukte noe tid på å høre problemene mine, maks to minutter. Jeg følte rett og slett at hun skulle ta igjen tapt tid fra forrige kunde. Jeg gikk inn som pasient og forventet god behandling, og opplevelsen sto ikke til forventningene da jeg føler jeg betalte altfor mye (!) for at hun brukte maks ti minutter på meg totalt. Timen endte med at jeg fikk beskjed om at resultatene skulle komme om ca 7 dager i Digipost. Det har nå gått tre uker uten svar og jeg er ordentlig skuffet. Hun er sikkert en dame med mye kunnskap og god erfaring, men behandling hos henne ville jeg ikke anbefalt noen som helst. Det er synd, ettersom det er særlig viktig med god kundebehandling hos gynekolog - og her sviktet det virkelig.