Pålitelig og kunnskapstørst lege

Veldig fornøyd med Hauge som fastlege. Han er flink til å forklare og spør alltid om det er noe mer jeg lurer på. Han innrømmer gjerne at han er usikker og dobbelsjekker i databaser før han svarer på spørsmål.

Førsteinntrykket av ham var ikke så bra, da kroppspråket hans tidvis får han til å fremstå som noe uengasjert. Han har derimot (be)vist at han er en empatisk lege som både lytter til-,og finner løsninger i samråd med pasienten.

Anbefaler Hauge på det varmeste.

Det som trekker vurderingen ned fra "meget fornøyd" til "fornøyd" har i utgangspunktet ingenting med Hauge å gjøre, men snarere med helsesekretærene som arbeider ved legekontoret å gjøre.
Jeg har tatt mange blodprøver ved dette legekontoret, og har ikke en eneste gang observert at helsesekretærene utfører håndhygiene på seg selv etter å ha tatt i dørhåndtak/datatastatur. Videre kjenner de etter en god blodåre å stikke i, desinfiserer ikke stikkstedet, for å så ta blodprøven. Nam nam, potensielt farlige mikrober rett inn i blodet.

Hadde det ikke vært for at jeg liker fastlegen min så godt, hadde jeg med andre ord byttet legekontor.