Useriøs og lite interesse for å hjelpe.

Etter rundt fem dager, fikk jeg respons på en forholdsvis hastende sak. jeg fikk en time omtrent to uker etter at jeg ble kontaktet.

Da jeg ankom, ble jeg tatt imot med lite varme, og ble bett om å sette meg ned i ventegruppa. Det så lite travelt ut og bare noen få personer satt og ventet. det så ikke særlig travelt ut. etter godt og vel en halv time ble jeg kalt inn.

Etter min erfaring med fastleger, så har de ofte noen spørsmål som de stiller etter at jeg har forklart hva mine tanker er om problemet. Solfrid derimot, var helt klart ikke interrestert.

Det virket mer som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Hun ramset opp noen få råd om hva som kunne hjelpe, jeg hadde allerede forklart til henne at dette er noe som jeg har prøvd ut, og at det ikke har hjulpet. da sa hun et eller annet om at jeg ikke virket noe motivert nok. Hun snudde seg til pcen, skrev ut en hel budde med ark, og slapp det i fanget. Jeg fikk beskjed om å lese igjennom det og ble med det så og si kastet ut etter nakken.