Dårlig arbeid og dårlig behandling

Første konsultasjon ramset hun ikke bare opp alle små feil som ingen andre tannleger har nevnt før, men og skjønnhetsfeil som hun anbefalte meg å ta. Dette sendte meg hjem med en ubehagelig følelse og en slags tvang til å måtte fikse skjønnhetsfeil med tennene. Hun ønsket og å ta en tann hun hevdet at jeg hadde smerte i, men jeg hadde aldri merket noe ubehag med den, og det påpekte jeg. Noen uker etterpå kom det en stygg betennelse og hevelse med store smerter. Det viste seg at hullet ikke var fylt skikkelig og bakterier hadde klart å komme seg inn. Takk til den snille kollegaen som ville hjelpe og utførte en rotfylling, som var usedvanlig mye rimeligere enn en eneste time jeg har hatt hos Beate, som har innebært å fikse hull i tennene. Har totalt brukt ca 12000,- over flere besøk for å ta en tann jeg aldri har hatt problemer med, til å måtte selv dekke kostnadene på feilen som ble gjort. (Under denne prisen var 2 andre hull fikset og). Selve arbeidet på hullene som hun fikset synes jeg ikke var godt utført, for jeg sitter igjen med kanter på de to tennene hun tok hullene på, og de er ubehagelig når tungen kommer borti. Konklusjon er at det føltes veldig ut som at vedkommende jobber på provisjon og tar å gjør alt som kan gjøres for pengene sin skyld, og ikke noe medfølelse for pasienten. Ellers kan jeg sterkt anbefale de andre tannlegene hos Iristannlegene.