Profesjonell, presis og seriøs

Jeg har vært til et par leger for min tilstand uten å bli tilstrekkelig undersøkt og utredet, og har gjerne blitt misforstått i den hektiske hverdagen legene ofte kan leve i. Med Dr. Kryvi er saken en annen, og det var ikke noe spørsmål om å bli undersøkt grundig og henvist videre med presis diagnostisering til følge. Du går ikke ut herifra uten å ende opp med å vite hva det er som skjer med helsetilstanden din og med riktig behandling til følge.

Du vil møtes av en lege som danner en god oversikt over din tilstand svært raskt og presist. Til og med min tilstand hvor symptombildet kan ligne en hel symfoni av andre diagnoser, havnet jeg på bare noen få konsultasjoner og undersøkelser til riktig spesialist for grundig utredning.

Han har veldig tydelig satt seg inn i og dedikert seg til faget han driver med og gjennomfører det med glans. Da han ennå er å regne for å være ung til lege å være så er jeg imponert over hvor profesjonell han er.

Man kan stole på at han har et nøkternt og bevisst forhold til bruk av legemidler og ikke vil sette deg rett på for mye symptomdempende medikamenter med mindre det faktisk viser seg å være en nødvendig del av behandlingen, men heller fokusere på langsiktige løsningsorienterte strategier for din helsetilstand med minst mulig risikofaktorer involvert.

Fem hele stjerner. Definitivt blant de beste, om ikke den beste legen byen har å tilby.