Ikke til å stole på

Jeg besøkte dette tannlegesenteret og valgte Maryam Sepahyar som tannlege pga gode omtaler jeg hadde lest. Jeg ble totalt lurt. For det første mente hun at hun MÅTTE ta et ekstra bilde av tennene mine som kostet 600kr ekstra, utenom de bildene som allerede var inkludert i undersøkelsen. En uke senere hos en annen tannlege behøvde jeg ikke det. Han tok de samme bildene og så alt han trengte. Så det var 600kr rett i dass (eller lomma til tannlegen). Etter besøket fikk jeg en liste over ting denne tannlegen Maryam mente jeg MÅTTE gjøre og alt kom på 17.000kr!!! Heldigvis dro jeg til en annen tannlege en uke senere som hørte på meg, undersøkte grundig og fikset det jeg trengte å fikse. Totalbeløp: 7500kr. Jeg gikk fra å nesten bruke 17.000kr til å bruke 7500kr. Noe av det hun blant annet mente jeg måtte gjøre var å fjerne visdomstanna, noe den andre tannlegen ikke anbefalte meg siden jeg ikke hadde store problemer med den. Anbefaler alle å gå til et tannlegesenter som jobber med fast lønn, IKKE profitt, som de tydeligvis gjør her.