Beste i bransjen uten tvil! Profesjonelle og trygge

Jeg tok en øvre og nedre lokk operasjon med fjerning av fettposer med laser under øyene hos Dr.Hilde Bjærke desember 2020.

Jeg hadde gjort grunndig research på Hilde i forkant. Jeg er veldig opptatt av detaljer og er en vanskelig perfeksjonist. Fra det øyeblikket jeg var på førstekonsultasjon fikk jeg bare topp service!

Dr. Hilde Bjærke er en faglig flink og dyktig kirurg, veldig flink å kommunisere og avklare realistiske forventninger på behandlingen/inngrepet og jeg ble ivaretatt og fikk den beste service hele veien. God informasjon og veiledning.

Hilde er en ærlig og utrolig flink kirurg, hun gir deg de beste rådene som skal gi deg en naturlig og vakker resultat akkurat for deg. Så de er ikke opptatt av å presse deg til å gjøre mer enn du faktisk trenger men heller motsatt slik at man ender opp med en fantastisk og naturlig resultat

Jeg fikk veldig god informasjon både på konsultasjon, før operasjon og etter. Jeg kunne når som helst nå Hilde på privat mobilen etter operasjonen og fikk svar på mine spørsmål i den tilhelingsfase.

I dag etter 3 mnd kontroll er mine arr nesten usynlige og resultatet ble SÅ naturlig og vakker. Jeg er så glad at jeg valgte henne og hun er verdt hver eneste krone!

Tusen takk Dr. Hilde Bjærke! Jeg er overlykkelig! Føler meg som en helt nytt menneske!

Anbefales på det sterkeste!