Elendig pasientbehandling

Jeg ble henvist til Bakke Melbye fordi det var kortere ventetid hos ham enn hos andre. Under samtalen før undersøkelsen virket han totalt uinteressert i meg som pasient og han lot meg ikke komme til i samtalen. Han spurte meg korte spørsmål og var ikke interessert i mine innspill. Plutselig bjeffet han at jeg skulle kle av meg nedentil, uten å se på meg eller henvise meg til riktig plass eller noe. Under selve undersøkelsen var han svært hardhendt og heller ikke her var han interessert i meg som pasient. Det føltes vondt og store deler av tiden lå jeg med sammenbitte tenner og tårer i øynene.
Jeg ble henvist til forskjellige prøver men da prøvene forelå og vi skulle gå videre i behandlingen fikk jeg beskjed om at prøvene var for gamle og måtte tas på nytt. Bakke Melbye mente prøvene var over et år gamle, da de seneste resultatene knapt var 14 dager gamle.
På grunn av dette henviste min fastlege meg til Kynne, en kvinnelig kollega av Bakke Melbye. Jeg fikk time, men har i etterkant fått flere telefoner der de forsøker å avlyse denne timen. Dette med grunnlag i at jeg tidligere har vært hos Bakke Melbye.