Ikke bra nok, rett og slett. Velg heller noe annet.

Hun er ikke en direkte dårlig lege, men når det finnes så mange andre fastleger i Oslo, så er det ingen grunn til å dra hit.

Grunnene til at jeg mener dette er:

Jeg oppfatter ikke legen som særlig lyttende. Det virker som hun er opptatt av å være så effektiv som mulig, og dette går ut over pasienten. Jeg vil gjerne ha en lege som er varm, og som bryr seg om hver enkelt pasient. Hun virker ikke så interessert i deg.
I tillegg foreslår hun at jeg kan dra til spesialister ganske kjapt. Dette gjør meg usikker på hennes evner til å ta egne vurderinger.

Jeg savner bedre oppfølging og tilbakemeldinger.
To ganger på kort tid har jeg opplevd at jeg ikke har fått svar på prøver som lovet. Jeg savner også klarere kommunisering på hvor lenge jeg skal gå på visse piller osv.

For å få time må man ringe til resepsjonen. Opplever i hvert fall en av de i resepsjonen som lite imøtekommende på telefon. Man må forklare hvorfor man vil ha time, og det har skjedd at hun har dratt konklusjoner om hva som feiler meg. Dette har ført til misforståelser, som førte til at jeg ble nødt til å betale for flere timer enn jeg hadde trengt. Jeg kjenner jeg kvier meg for å bestille time på denne måten. Og dette er også eneste måten å få fornyet resept på.

Synes det er rart at man må betale for en hel legetime for å snakke med legen i mindre enn 2 min på telefon, for å få blodprøveresultater. Har aldri opplevd at jeg må betale for at legen skal ringe meg med noen resultater.

Å være lege er et stort ansvar, og en bør kunne forvente mye av en lege.
Dette er ikke et legesenter jeg ønsker å fortsette å dra til. Her trengs det forbedring.