Foreståelsesfull lege som lytter til det du har å si

Veldig koselig lege, og du føler du blir hørt. I noen tilfeller følte jeg kanskje at han hører litt "for mye" på meg, og kommer med litt lite informasjon selv. Han ga meg de løsningene jeg selv foreslo.
Når jeg spurte om p-piller ga han meg også veldig lite informasjon; han ga meg de "mest vanlige" pillene, og jeg måtte selv spørre om det var minipille eller kombinasjonspille han ga meg. Han spurte ikke om jeg har migrene med aura, selv om man ikke skal få p-piller med østrogen hvis man har det. Det visste jeg selv pga samtale med gynekologen, og måtte selv passe på at han ikke ga meg dette.
Jeg forstår godt at man ikke kan vite alt som en allmenlege, men jeg syns likevel at han bidro med litt lite informasjon. Likevel stort pluss at han hører på pasienten, det var hovedgrunnen til at jeg byttet til han. Jeg skifter nå kun fordi jeg flytter.
Litt vanskelig å få time, da de ikke har noen online ordning lenger (pga stor pågang av covid-hendvendelser) og ikke er tilknyttet Helsenorge. Det har vært det mest negative for meg, som foretrekker å fornye resepter og bestille timer over nett.