Etterhvert fant jeg ut at han er litt spesiell

Først var jeg ganske fornøyd med at han faktisk tok mine problemer på alvor, og skrev ut medisiner. Jeg har hatt problemer over tid, som ingen leger har funnet ut hva skyldes, mens han gjettet på en grunn og skrev ut medisin. Da synes jeg han virket flink, men etterhvert har jeg begynt å lure på om han egentlig er litt rar.

I forbindelse med graviditet og sykdom hos barnet har jeg sammenlignet rådene og det han har fokus på og svarer, med det andre gravide venner og foreldre har fått høre i tilsvarende situasjoner, og mange har reagert på at hans tilnærming har vært litt merkelig. Bl.a. mye fokus på når det var lurt å få barn nummer to og beskjed om at gynekologisk undersøkelse var unødvendig på seksukers-kontroll. Ved bedømmelse av barnesykdom bladde han i en brosjyre fra syttitallet og slo fast at det ikke lignet på noen av de skumle. Vi hadde stilt bedre diagnose via internet før vi kom. Barnehagen var misfornøyd med at han mente barnet burde gå i barnehagen med smittsom sykdom, fordi sykdommen ikke var farlig, selv om vi sa det var uproblematisk for oss å være hjemme med sykt barn.