Fornøyd

Jeg har hatt Merete som fastlege over flere år og føler at jeg derfor har et godt grunnlag til å vurdere henne som lege. Merete har alltid vært hyggelig og smilende når jeg har truffet henne. Det er riktig at hun har dårlig tid, og ikke alltid så god tid til å høre på alt man har å si, men har lært meg at jeg må forberede meg før legetimen slik at jeg får fram det som er viktig med få ord ;) har aldri opplevd at hun har slurvet i arbeidet sitt. Når jeg går til henne så stoler jeg på at jeg får hjelp. Jeg har alltid vært fornøyd når jeg har gått derfra, og det er grunnen til at jeg har beholdt henne som fastlege. Noen ganger har det vært umulig å komme igjennom på telefonen, og har derfor er par ganger troppet opp personlig. En av gangene fikk jeg komme inn til henne selvom hun egentlig var på tur avgårde. Det jeg misliker med legesenteret der er at det ikke finnes en "bås" foran luka der legesekretærene sitter. Ikke noe gøy å måtte fortelle hva som plager meg når det står 5 mennesker rett bak ryggen min.