Trygg på voksne, men ikke barn

I mine svangeskap har jeg blitt godt behandlet og hun har vært forståelsesfull, men de siste par årene har jeg opplevd henne som stadig mer stresset, med liten tid til pasientbehandling og for liten tid til å svare på spørsmål. Vi er sjelden hos legen, men de gangene vi er der er det alltid en forsinkelse på minst 20 minutter. Hun har de siste gangene snakket nedsettende/skremmende foran barnet på 5 år. Barnet forstår hva som blir sagt. Vi booket time fordi jentungen var slapp og sliten, 5(!) uker senere fikk vi komme inn til en besk kommentar "denna ser ikke mye sliten ut". Det samme besøket var pga. mistanke om lav blodprosent (som kan gjøre en sliten), og når legen spør "er du sikker på at du vil utsette henne for blodprøve" så tolker jo frøkna det til at blodprøve er skummelt og det ble en voldsomt opprørende opplevelse å skulle tvinges igjennom den blodprøven. "Heldigvis" viste blodprøven lav blodprosent, og det var ikke bare "hysterisk" mor. Selv om det var følelsen jeg fikk da jeg var der sist. Anbefaler ikke denne legen til barn.