Kortfattet og nedlatende

Har hatt Isbah Khan som lege i et par år og har nå møtt henne for første gang. Inntrykket jeg sitter igjen med er at dette er en lege som verdsetter effektivitet og fortgang i legetimene, mer enn hun prioriterer pasientens behov. Effektiv og punktlig i arbeidet sitt, men på bekostning av pasientenes velvære. En legetime på 5 minutter for at hun skal være à jour med arbeidet sitt, er ikke godt nok. I forbindelse med mine helseproblemer, ble jeg møtt på en nedlatende måte. Mine spørsmål om helsen min ble avvist, da hun ikke hadde mer tid igjen- og jeg ble vist ut av legekontoret uten noen svar. Unødvendig, da disse spørsmålene kunne sikkert blitt besvart på under 1 minutt, om det var noen interesse for det. Isbah Khan er sikkert en faglig dyktig lege, men alt for stresset. Burde håndtere færre pasienter, da pasienter og legen selv straks hadde fått bedre trivsel. Personlig, kommer jeg til å bytte lege med en gang. Hennes vikarer var betydelig mer imøtekommende og dyktigere på pasienthåndtering.