God på de små plagene, ikke god på så mye mer

Jeg har hatt Linda Rui som fastlege siden 2014 og har vært his henne gjennom mine tenåringsår og over i 20-års alderen. Har derfor vært hos henne for mye forskjellig. Hun er veldig effektiv, litt for effektiv etter min smak. Hun kommer raskt frem til en diagnose, for raskt og skriver alltid ut resept. Hun er omsorgsfull og jeg har fått mye hjelp av henne, men har vært mye problemer også. Hadde bl.a. kyssesyken i 6 måneder og var hos Linda omtrent en gang i uken, til jeg til slutt hørte med en annen lege som med en gang spurte om jeg hadde blitt testet for kyssesyken. Det hadde jeg ikke, for det hadde ikke Linda vurdert. Så nå som jeg bor alene og trenger en fastlege jeg kan stole på har jeg valgt å bytte. Er vanskelig mtp lojalitet, men jeg må sette meg selv og min kropp først og jeg føler ikke jeg får den støtten og hjelpen jeg trenger av Linda Rui.

Men alt i alt, takk til Linda for å ha vært min fastlege i så mange år. Hun er snill og god og håper hun får mer tid til sine pasienter når fastlegereformen kommer! Lykke til videre Linda.