Fantastisk er det sterkeste begrepet som kan brukes, men det blir alikevel et for tynnt begrep.

Jeg har gått ut og inn av div legekontor stortsett hver mnd de siste 15 år og møtt ett større antall forskjellige leger iløpet av denne tiden.
For meg personlig finns det kun 3 leger som tar/ har tatt meg skikkelig seriøst og forstått meg 100% Det er Nils Daniel Veraas, Jonathan Hausel( Dessverre sluttet og flyttet hjem til Sverige)
SÅ! Var jeg så ubegripelig heldig å få Nadezda Viktorovna Wessel til min fastlege! Det jeg kan si, er at hun er nok ubetinget den beste legen jeg har hatt til nå. Noen vinner på Lotto, jeg vant noe MYE bedre! Nemlig en lege med Stor og velfortjent "L" Måtte alle vært like heldig som jeg ble...... Disse 3 nevnte legene: INGEN OVER INGEN VED SIDEN!! Og der er mange nye unge leger som skulle hatt et par år med obligatorisk veiledning og opplæring av disse 3 legene før dem fikk nærme seg sin autorisasjon.... Hun tar seg tid å ser på pasienten og lytter. Hun sitter ikke å ser på pcn å trykker på tastaturet og bare nikker og dukker med "jaha,akkurat" osv.. En annen ting jeg har lagt spesielt merke til er at ,jeg kan starte med å legge frem et problem. Men jeg kommer bare såvidt ut i begynnelsen så sier hun resten av det jeg skulle fremlegge før jeg fikk gjort det... Erfarig? Eller en "6" sans? Det kan jeg ikke svare på. Men det har jeg aldrig vært ute for hos andre leger iallefall....
Et fantastisk menneske!! Ubetinget, punktum!!