Fantastisk Lege og Legesenter

Jeg fikk Saiqa som fastlege etter gamle fastlegen min solgte praksisen hennes. Rett etter første møtet med hun følte jeg meg endelig forstått, noe som gamle fastlegen min hadde ikke klart. Hun lytter ikke bare, men hun også roer ned alle tankene mine som prøver å "diagnosere" meg selv (ulempene av å være medisin student). I tillegg til det, hvis det hender jeg tar noe blodprøver på laboratoriet, hun sender meg ALLTID resultatene tilbake med kommentarer som "Skikkelig fine blodprøver" eller ringer meg for å avtalle en ny time for eventuele videre behandlig og oppfølging. Alle som jobber i legesentret er supper hyggelige og spesielt laborantene; får pasientene i godt humør med en gang. Jeg har aldri sett noen i legesentret virke uinteressert, frekk eller noe lignende selv om de har så mye å gjøre. Sist men ikke minst jeg har aldri slitet med å få tak i Saiqa eller bestille en time, hvis jeg ringer kontoret på mandag da kan jeg få en "akutt time" i samme dag; hvis det er ikke noe akkut da får jeg time dagen etter