Utrolig misfornøyd med legene hos Romerike Allmennspesialistene

Romerike Allmennspesialistene AS er det verste legesenteret jeg har hatt! De tar aldri telefonen. Jeg har ventet i over 1 time på telefonen gjentatte ganger for å bestille legetime, men jeg kommer aldri igjennom. Og plutselig legger de bare på så jeg må ringe opp igjen og havner bakerst i telefonkøen igjen. De 3 siste gangene har jeg måtte møte opp personlig for å bestille legetime. Og kontor damene kommer med unnskyldninger hver eneste gang på hvorfor de ikke svarer telefonen!
Og jeg må diskutere og krangle med legene for å få sykemelding. Jeg sliter med kraftig IBS og andre sykdommer, og er ikke i stand til å jobbe pga høye smerter. Og jeg har aldri vært sykemeldt før. Jeg har aldri fått dagpenger fra NAV, jeg har alltid stått på og jobbet hele livet! Men nå venter jeg på operasjon på Ullevål Sykehus, men legene hos Romerike Allmennspesialistene tar null hensyn og mener jeg kan jobbe. Spesielt lege Kirthiga Kirubairajah er en kvinnelig vikar lege som viser null omsorg for pasientene og man får ikke sykemelding før man er halvt død. Og fastlegen min, Jonas Carsten Jeppesen er aldri tilstede. Av de 10 siste legetimene jeg har hatt, så har jeg fått møte Jonas 3 av 10 ganger. STYR UNNA DETTE LEGESENTERET!
Det er utrolig vanskelig å få 100% sykemelding fra dette legesenteret.