Dr.hausken anbefales ikke

Og det gjør heller ikke hams klinikk. Vi opplevde igrunn gjennomgående dårlig behandling, lav kvalitet og lite forståelse. Hadde vi spørsmål ble vi dyttet ut døren både av hausken selv og hans kolleger. Vi kjøpe en 3 pakk med ivf på hausken klinikken, og gjennom alle 3 forsøkene opplevde vi å få svært lite informasjon, tid, eller forståelse. I tillegg opplevde jeg ved ett egguttak at hausken inne ville ta ut alle eggene mine, fordi han mente at kun de største ville ha en sjanse. Jeg ble helt målløs, etter å ha gjennomgått høye doser medisinering, for så å ikke gi alle mine egg en sjanse. Det er han den eneste legen som har gjort av alle mine 6 egguttak totalt. Ellers opplevde vi ikke å bli hørt hvis vi ga uttrykk for justeringer i behandling, eller andre utredningsønsker. Vi fikk satt inn embryo som ikke hadde delt seg riktig på første innsett, og ved de to første uttakene, ble egg hentet ut for tidlig. Noe vi har erfaring med nå som vi har gjort fler uttak. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke klinikk hausken i sin fertilitetsbehandling. Det har vært en grusom opplevelse som virkelig har satt sine spor, så jeg ønsker å advare alle som kommer etter meg om å unngå hausken, og heller vurdere andre alternativer. Det er kostbar behandling, man bør føle seg sett som pasient i et behandlingsløp, ikke oversett.