Frekk, arrogant og hører ikke etter

Denne fastlegen burde alle unngå! Han mestrer evnen til å gjøre pasienten usikker på seg selv, der dine plager og spørsmål blir møtt med frekke og arrogante kommenterer. Jeg er nå blitt diagnosert med ADHD, noe jeg ikke visste jeg slet med i denne sammenhengen.

Jeg forklarte min situasjon, og at jeg slet med å fokusere på skolen, at jeg holder på å droppe ut av studie og en del andre plager osv. Jeg fortalte han at jeg mistenkte at det kunne være adhd, men da himlet han bare med øynene og sa direkte til meg «det ser ikke ut som at du har adhd, kanskje det er angst».

Jeg sa at jeg hadde et utrolig tanke kjør, men ble fortalt at «alle har mange tanker i hodet»

Jeg ble flau. Dette er noe jeg har slitt med helt siden barndommen, og noe som satt meg tilbake i utdanning, jobb og daglig liv.

Jeg måtte nesten kverulere om at han måtte henvise meg til noen som forsto seg på dette. Som han endte opp med å gjøre til slutt.

Hele denne «timen» varte maks 5min. Men jeg dro hjem etter, og klarte nesten ikke å sove på grunn av denne episoden med fastlegen.

Jeg ble en måned etter diagnosert med ADHD!!

Hvis du vil bli hørt, og ikke føle deg dum og ignorert- ikke kast bort tiden din på denne fastlegen.