Trygg, klok og kunnskapsrik

Jeg oppsøkte hjelp i forbindelse med en depresjon i fjor, og endte opp hos Herulf da min egen fastlege ikke hadde ledig time. Hjelpen jeg fikk hos ham var helt uvurdelig. Han møtte meg med forståelse, kunnskap og en plan for veien videre, i kombinasjon med sjarm og humor. Han forsto mye av det jeg ikke klarte å sette helt ord på selv, og det gjorde at han kunne hjelpe meg med de tingene jeg ikke fikk meg til å kommunisere til andre. Han utfordret de tankene som ødela så mye for meg, og gjorde legebesøkene til en trygg havn i en vanskelig tid. Han var grundig, omstendelig og tydelig, og husket detaljer fra tidligere besøk. Med hans hjelp kom jeg meg gjennom det siste semesteret på bacheloren og videre på master - noe som virket helt uoppnåelig da jeg først tok kontakt. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen hans, og tenker ofte tilbake på samtalene våre i situasjoner der jeg trenger å utfordre egne tanker. Jeg har også vært i kontakt med ham senere i forbindelse med legemeldinger ved sykdom, og opplever ham som tillitsfull og svært effektiv.