Kremt...

Nå er jeg riktignok vandt til å gå til privatlege pga service(du betaler jo nesten det samme når alt kommer til alt, så det er verdt det! OG de private lege finner ofte feil og lytter til sammenhenger mellom sykdom og hverdagen vi lever i. Du blir "sett" på en annen måte. Dessuten har man lengre tid der, og får hjelp med en gang ALTSÅ når du trenger det!!).
Flyttet nylig til Drammen og byttet derfor lege, til denne legen, som jeg sjokkert opplever som bl.a. arrogant og nedlatende. Ikke særlig hyggelig følelse og sitte syk og kle av seg foran en sånn lege! Man føler seg jo gjerne ikke bra når man drar til legen!! Og dessuten er det INGEN lege jeg har hørt om eller hatt som ber deg om å kle av alt for å lytte til hjerterytmen... Ikke ble journalen min lest av legen der heller. Der står jo alt om meg. Også de medikamenter som tidligere er utskrevet for samme sykdom man har pr i dag. Jeg opplevde rett og slett og måtte betale for flere timer som jeg ikke ble hørt, tatt seriøst eller undersøkt i forhold til det jeg ba om. Alle kan ha en dårlig arbeidsdag så jeg ga legen flere sjanser, men det toppet seg siste timen. Så litt vanlig folkeskikk og høflighet hadde vært på sin plass og lære denne eldre mannen.
Alle på laboratoriumet og i skranken var derimot superhyggelige og hjelpsomme, men det strakk ikke til i dette tilfelle, dessverre.

Hilsen frustrert x-pasient. (Alt gikk jo veldig fint hos den nye legen jeg fikk etterpå, så det var heldigvis ikke noe galt med meg, utenom det jeg kom til legen for da...)