en dårlig lege

nå har jeg vært paient hos henne i noen år,men aldri opplevd og bli spesielt ivaretatt eller fulgt opp..enten har hun altfor liten kapasitet eller manglende intresse...opplever meg som en kasteball....fort inn og fort ut igjen,og aldri noen tlf om hvordan det har gått i ettertid av en time....sist jeg var der,hadde jeg vært igjennom en brann og ble boligløs,mistet omsorg for alle barna mine ,alt på 1 mnd,og ga uttrykk for stor frustrasjon ,på grunn av søvnproblemer,så fikk jeg en resept på noen milde sovetabletter.som jeg sku prøve ut.jeg var også da og er inne i en deppresiv periode,og kvier meg for og ta kontakt med henne,fordi jeg føler hun ikke har tid til og høre og haster igjennom timen og når jeg kommer ut derifra ,så sitter jeg igjen med like mange spm ,som når jeg kommer inn,og føler meg som en hvilken som helst pasient og ikke ivaretatt,jeg kommer nå til og bytte fastlege,så fort det lar seg gjøre.....(hun har ikke tatt kontakt i ettertid for og høre hvordan det går..(.ja det er pasientens oppgave og ta kontakt når det er noe,men når en lege vet at pasienten har vært igjennom mye traumatisk og vet om depressive tanker,da er det jammen dårlig og ikke ta en enkel tlf og spørr hvordan det går...)og om ikke det er nok,så er ikke dem som tar imot tlf,av de hyggeligste .jeg opplevde 1 gang at luken ble lukket igjen rett foran nesen min,uten så mye som et et øyeblikk eller vent litt,så får du hjelp..jeg tok to skritt frem og vips ,der var luken lukket igjen,..