Fullstendig uvitende...

Jeg har hatt Amir som lege fra 2008-2013. Hovedsakelig fordi han hadde kontor i naboblokka. Han fungerer greit på å skrive ut resept - om du vet hvilken medisin du trenger, og gi deg sykemelding - om du klarer å forklare hva som er galt.
Han er inkompetent på det norske systemet siden han har jobbet mest i sitt hjemland og Sverige. Han vet ikke hvor henvisninger skal, og slår stadig opp i bøker når det gjelder både medisiner og sykdommer. Han er IKKE dyktig på sårbehandling, lite kunnskap om dette. Han er ikke flytende i Norsk, og det er ofte kommunikasjonsproblemer. Han sitter å trykker mens han mumler det han skriver, lite øyekontakt og virker ikke oppriktig interessert. Jeg følte jeg måtte vite på forhånd hva som var galt med meg, og hvilken medisin jeg trengte, evt om jeg måtte henvises til en spesialist og hvilken spesialist dette skulle være. Lang ventetid og mye forsinkelser. Hans største pluss er den legesekeritæren han har hatt, som nå desverre skal slutte. Hun var kunnskapsrik, intelligent, hyggelig, høflig og medmenneskelig!