Ikke min favoritt.

Aanje er en lege som er hyggelig og viser overfladisk omsorg, men når du forteller henne om dine problemer tar hun deg ikke på alvor! Skribler så fort hun kan på pc'en og vil gjerne ha neste pasient inn så fort som mulig, Personlig synes jeg hennes smil og varme velkomst blir leit å bytte ifra, men en lege som later som hun bryr seg faller ikke i smak hos meg.

Da jeg er 23år og hatt henne siden jeg ble født er det egentlig hennes humør og blide holdning som har holdt meg igjen og IKKE hennes kunnskap, eller vilje til å ta meg seriøst og hjelpe eller evt henvise. Uansett hvor trist det er, må jeg si at når du selv må mase om forskjellige tester/undersøkelser, henvisninger og ikke minst din egen research da hun googler ting mens du sitter der, er det ikke verdt det.

Heldigvis er jeg utdannet innenfor helse,så jeg har selv funnet ut av det meste, fremfor å gå til henne, da hun som sagt ikke tar deg seriøst med mindre du tar opp det samme gang på gang. Et eks er: Jeg kom inn med intense smerter og plager på samme plass minst 4-5 ganger før jeg ble tatt seriøst og først da ble jeg henvist til spesialist og endte med å opereres !!

Da har jeg iallefall sagt ifra, og kan nå bytte lege med god samvittighet, Lykke til med lege valget folkens :)