Vurdering

Jeg har hatt Dag Myhrer som lege så lenge jeg kan huske. Han har vært legen min gjennom en spiseforstyrrelse og et svangerskap som endte. Jeg har vært en del hos lege gjennom tenåringsperioden. Dag er en lege som er, hvis man kan kalle det det, "klein". Under spiseforstyrrelsen min var det mye frem og tilbake, som fikk meg til å føle meg som en mellommann. En som måtte sende informasjon til de ulike legene og psykologene involvert. Dette opplevde jeg som meget uproffesjonelt. Man kan føle seg ukomfortabel med å prate med han om det som egentlig feiler deg, eller føle seg dum når man spør om enkelte spørsmål. Ofte virker det som han ikke har så mye kunnskap, og sender deg ofte videre til spesialister (som kanskje er vel og bra). Han tar problemene dine på alvor, og sender deg videre hvis det virkelig det du ønsker. Jeg har også en gang blitt bedt om "å søke det opp på internettet". Jeg ville også anbefalt å ringe istedet for å bestille time på nettet. Hvis man gjør det på nettet, får man aldri den dagen eller klokkeslettet det passer for deg. Det er generelt lite ventetid når du kommer dit, noe som er veldig bra!