5 ukers ventetid på time der

Det er 5 ukers ventetid på time der hver gang.
Føler ikke at jeg får den hjelpen jeg trenger. Jeg må alltid komme med forslag selv på hvor han kan henvise meg videre. Dette resulterte i at det tok 4 år før jeg fikk svar fra en spesialist på hva som faktisk feilet meg.. Dette fordi han ikke henviste meg videre til spesialist og ikke klarte selv å se på røntgen og mr hva som feilet meg. Spesialisten så det med en gang og jeg ble raskt henvist videre til operasjon av spesialisten. Når til og med jeg kan se på et røntgenbilde at noe ikke er helt som det skal være, så burde også legen klare å se det.

Han er en hyggelig mann, det skal han ha.

Sekretærene er ofte sure og frekke.. sist jeg var der var hun ene faktisk hyggelig.. tror det var en vikar eller nyansatt.. Ble overrasket over at hun ikke var spydig. Håper hun jobber der fremdeles og fortsatt er hyggelig, for hun er noe det legekontoret virkelig trenger.

På venteværelset er det mulig å høre hva som blir sagt inne hos legen hvis man sitter rett utenfor døren, så ikke ta opp intime problemer der hvis du ikke ønsker at de utenfor døren skal høre det.