Lite tilgjengelig

Jeg har hatt Hunger som fastlege i 3 år nå. Det siste året har jeg hatt behov for en rekke undersøkelser i forbindelse med at jeg og min mann har måttet prøve lenge for å bli gravid. Som regel har dr. Hunger tidligere kunnet hjelpe meg med mine plager.

Jeg har nå likevel byttet fastlege, av 3 grunner:

1. Hunger skulle i fjor henvise meg til gynekolog. Det tok 4 måneder før jeg fikk innkallelsen. Gynekologen fortalte meg at de ikke hadde SÅ lang ventetid på time. Han viste meg deretter henvendelsen, skrevet i november (da jeg var hos dr. Hunger), men som gynekologkontoret ikke mottat fått før vel ut i februar.

2. Jeg tok en celleprøve fra underlivet (helt standard prøve for kvinner over 25 år) i mars 2013. I april i år fikk jeg et brev fra Kreftregisteret, som hadde funnet uregelmessigheter i prøven min da de testet den, og sendt et brev til fastlegen min i fjor om at jeg burde kalles inn og ta en kontrollprøve. Jeg har ikke hørt noe fra Hunger om denne kontrollprøven, og måtte bestille ny time selv.

3. Det siste året har han kun vært tilgjengelig én dag i uken, og har lang ventetid.