Hyggelig lege som anbefales

Jeg har ikke alltid hatt så stor tillit til leger, og har en underliggende følelse av å ikke bli tatt på alvor. Kristin Grefberg er en hyggelig lege, men det tok en stund før jeg følte at jeg kjente henne. Det skyldtes nok mer meg enn henne. Hun smiler alltid og for noen kan det kanskje virke overfladisk, men min erfaring er at hun har et hjerte av gull og ønsker å være imøtekommende mot alle. Jeg har hatt 4 fastleger i løpet av livet, pga. flytting, og min erfaring er at leger ofte kan litt om alt, men ikke veldig mye om noe. Har man et litt spesielt problem må man selv komme med forslag til løsning, eller foreslå å bli henvist videre til en spesialist. Slik er det også hos Kristin, men hun er ærlig når det er noe hun ikke kan så mye om, og hun lytter, tar deg på alvor, og er på din side. Det teller mye for meg.
Kristin er også gynekolog, og det er et pluss. Da slipper man å måtte dra til en ukjent person for å ta celleprøver (slik kvinner bør gjøre hvert 3. år), siden Kristin kan gjøre det.