Dårligste tannklinikken jeg har vært på

Dro til sinsen tannhelse for en vanlig kontroll første gangen uten smerter i tennene. Tannlegen fant ett hull, boret hullet, satt på fylling. Etter behandlingen var ferdig så gjorde det vondt å bite og tygge mat. Dro tilbake dit, da tok dem ett bilde så at det var en visdomstann der. Da mente de at det var visdomstannen som gjorde at jeg fikk vondt når jeg bet.

Dette trodde jeg ikke noe på så jeg utsatte hele visdomstann oprasjonen, ventet 2 år før jeg tok kontakt med dem. Da jeg kom tilbake møtte jeg en ny tannlege som mente akuratt det samme som hun forje, at fyllingen og tannen min var fin, men at det var visdomstanna som var problemet.

Fikk ny henvisning til spesialist. dro dit, men etter at jeg kom tilbake til sinnsentannhelse viste det seg at de ikke hadde sent meg til en spesialist men en vanlig tannlege og at jeg ikke fikk den vurderingen jeg skulle ha. 650 kr bortkastet.

Dro tilbake igjen til sinsentannhelse, da tok hun 1200 kr for en ny evaluering som tok 30 min etter at hun var 40 minuter sen til tannlegetimen som jeg bestillte.

Der ble det bestemt at jeg skulle tilbake til spesialist men denne gangen riktig spesialist som jeg måtte betale selv.

Problemet mitt er at jeg sannsyligvis har en infeksjon i nerven i tannen og trenger en rotfylling.

Så skulle jeg tilbake for å fjerne tannsten og fylle noen hull. Da brukte tannlege Monika Rikter 25 minuter på å overbevise meg at jeg måtte fjerne 2 visdoms tenner nede og 1 oppe. (jeg har ikke vondt i noen av dem)

Så jeg sa til henne: Hvordan kan jeg vite at dere ikke bare prøver å tjene penger på meg ?

Da ble hun sur og sa at hun ikke ville behandle noen som ikke stolte på henne og sa jeg burde gå til en annen tannlege og avbrøt tannlege timen.

Så min konklusjon er at denne tannlege klinikken ikke tar ansvar over egene feil de gjør og at det er en risiko å bruke dem.