Verdens beste lege!

Har lenge slitt med å finne en lege som hører på meg og ikke bare kommer med første medisin de kommer på som "behandling", Men denne legen er virkelig flink, tar meg seriøst og tar seg alltid tid til meg som pasient. Er alltid utrolig hyggelig og selv om det gjerne er lang ventetid før man kommer inn til legen, er det virkelig verdt å gå til henne, det viser bare at hun tar seg tid til hver enkelt.

Eneste negative, som ikke har noe med henne å gjøre, er mangel på helsesekretærer, omtrent umulig å få tak i på telefon, hører egentlig ikke etter, noe som kan være litt irriterende når de bommer på blodårene hver gang jeg skal ta det, og jeg vet hvordan det blir lettere å treffe. Har også skjedd at de var litt frekke i tonen, men jeg skjønner veldig godt de blir stresset når det kun er en helsesekretær der hver gang(som jeg har sett) som må gjøre alt fra å ta imot pasienter til blodprøver osv, så er egentlig all respekt til henne som klarer det, og jeg tror det kan bli mye bedre om de ansetter flere.