Føler meg skuffet

Venninnen min bruker denne legen og hun er veldig grei med henne, sier at hun bryr seg, jeg skiftet derfor og det har jeg angret på . Hun liker meg ikke, og det første hun gjorde var å ramse opp alle medisiner hun ikke ville skrive ut. Jeg var inne i en vanskelig livssituasjon og tenkte jeg skulle bytte for å få en lege som snakket litt mer , så fikk jeg en som ikke liker meg og ikke klarer å skjule det heller. Eller ikke prøver.Hun gjør det hun må, men ikke mer. Jeg har glemt noen konsultasjoner pga ble veldig trett av allergimedisin og en gang pga hodepine og de har jo tlf tid. Da skrev hun et strengt brev at jeg ikke var velkommen der på en stund, for den tiden kunne hun sant nok brukt på andre, skjønner at hun ble sur, men det virker på meg veldig uproffesjonelt. Jeg glemte tannlegen min også nettopp, men fikk ikke noe slikt brev da, kun en regning, Jeg får ikke skifte lege før i mai, og det blir nok bra for oss begge. Leger er mennesker de og , og før eller senere møter de mennesker de ikke liker som min fastlege har gjort, jeg er en av de hun ikke liker og det gjør vont, De i resepsjonen er greie.