Glad jeg ikke lenger har ham som lege

Virker litt uinteressert i yrket sitt. Kontaktet ikke spesialister på området, og leste seg heller ikke opp på området da en prøve avdekket at jeg hadde en smitte som var meget uvanlig og som var alvorlig i min situasjon. Jeg visste mye mer enn ham da jeg kom til timen etter å ha fått prøveresultatet av ham på telefonsvareren min.
Legekontoret har ved to anledninger klart å feilmerke blodprøver som skulle sendes til analyse, prøvene har derfor blitt destruert på analysestedet. Dette er muligens ikke Anders skyld, men de på laben han er tilknyttet.
Anders tar betalt for absolutt hver minste ting han kan ta seg betalt for, i et tilfele også for svangerskapsrelatert prøvetaking som jeg trodde egentlig skulle være gratis.
Anders prater mye selv, han kunne vært mye flinkere til å spørre/lytte, da hadde han sansynligvis brukt mindre tid på konsltasjonene sine. Jeg opplevde ved en kontroll at han fortalte alle mulige selvfølgeligheter de fleste vet fra før, men at det ikke ble tid til spørsmål fra meg.
Legekontoret sendte ingen info til meg da min tidligere fastlege sluttet. Je ble overført til Anders uten å få noen informasjon om det. Måten jeg fikk vite det på var at jeg ringte for å betille en time og oppgav navnet til det jeg trodde var fastlegen min, da fikk jeg til svar at det ikke var noen ved det navnet som jobbet der, etter en liten stund klarte hun å finne ut at han hadde sluttet for flere år side og at jeg var overflyttet til Anders Faaberg. Jeg synes det er underlig at man ikke får informasjon om sånt fra legekontoret. Føles ikke bra at Anders har tjent penger på å ha meg på listen sin i mange år uten at jeg engang har visst om det.