Anbefales ikke.

Fikk time hos denne legen da fastlegen min ikke var tilgjengelig. Jeg er gravid i uke 22 og har siden uke 10 slitt med bekkenløsning med gangvansker. Etter sterke anbefalinger fra fysioterapeut og en lang periode med gradert sykmelding, fant fastlegen og jeg ut at jeg burde prøve 100% sykmelding.
Da jeg kom til vikaren idag, følte jeg meg overhodet ikke hørt. Han mente at det var umulig å få bekkenløsning så tidlig i svangerskapet, og at jeg burde være tilbake i 100% jobb fra neste uke.
Han svarte ikke på spørsmålene mine, han er vanskelig å forstå pga meget svake norskkunnskaper, og jeg følte overhodet ikke at han lyttet på det jeg sa. Han brydde seg ikke om avtalen mellom meg, fastlege og fysioterapeut. Jeg følte at han beskyldte meg for å lyve om plagene mine for å slippe å jobbe, og jeg dro derifra med gråten i halsen og mye ubehag.
Jeg kommer aldri i verden til å dra til han igjen og anbefaler alle å styre unna.
Hadde han også en gang tidlig i svangerskapet der han ikke klarte å forstå hva som var så plagsomt med urinveisinfeksjon at jeg ikke kunne drøyet legetimen noen dager.