Svært ubehagelig

Jeg opplevde ikke forståelse, og fikk ikke tips eller hjelp om det jeg spurte om. Jeg ble også nektet celleprøve pga jeg var under 25, på tross av tidligere beskjed fra sykehus/lege om at jeg burde ta etter barnefødsel.. For en pris av 1470 burde det ikke vært noe problem, særlig mtp at jeg opplevde gjengående smerter og var bekymret. Det var et ubehagelig møte, og uten å gå i detaljer vil jeg ikke anbefale dette videre. Alt jeg ønsket var litt hjelp og noen tips, men jeg opplevde ikke at mine usikkerheter ble tatt på alvor, og gikk ut derfra med en følelse av at alt var mer håpløst enn før jeg kom. Alt jeg tok opp ble avfeid uansett hvor mye jeg forsøkte å skape dialog. Jeg gikk til volvat fordi jeg forventet at høyere pris tilsvarte en bedre opplevelse. I mitt tilfelle var det motsatt, og jeg har vært mer fornøyd med et besøk hos fastlege i ettertid, hvor jeg også satt igjen med mer informasjon og betryggelse. Det er vanskelig å gi et mer konstruktivt bilde over det hele, da min opplevelse var følelsesmessig veldig vanskelig, også i ettertid.