Tilsvar til vurdering

Resepsjonen er horribel

Legen min virker å være helt super.

Resepsjonspersonellet er ikke bra. Den ansatte jeg prater med i resepsjon mangler empati for mitt helseproblem.

Ikke villig til å sette opp time før i mars, vi er fremdeles i slutten av januar. Prøvesvar har dårlig verdier, og jeg er alvorlig bekymret for om organet det dreier seg om kan ta større skade.

Jeg er i dag derfor nødt å gi opp dialog med resepsjonen på Hanadalen legesenter, og kontakte privatlege eller noe sånn.

Evt. spørre et annet legekontor om å få en second opinion. Noe som kanskje vil gå litt kjappere enn hva resepsjonen hos Hanadalen er i stand til fikse for meg.

At det er barselspermisjon hos legen min er ikke en god nok unnskyldning. Det stilles krav om at det ytes nødvendig legehjelp. En fastlege skal uansett gjøre det meste for at ventetiden skal bli kortest mulig, uavhengig av helseproblemets omfang. Det er derfor tittelen kalles Fastlege.