Helt ok lege, men...

Resten av apparatet til sentrumslegene må være noe av det dårligste jeg har møtt!
Dette sms-systemet deres for timebestilling fungerer langt under middelmådig og ofte sitter man og venter til dagen etterpå før man i det hele tatt får en tilbakemelding, på det verste jeg selv har opplevd, to dager etterpå. Prøver man å ringe dit finner man fort ut at de har så kort telefontid pr. dag at det er jo latterlig. Og når det endelig lar seg gjøre å få kontakt så er det oftere enn ikke, sure og vanskelige personer som nærmest virker brydd over å måtte snakke med folk.
Det virker som om dette legekontoret forsøker å være en butikk, en pengemaskin faktisk, mer enn et legekontor! Og da er det grunn til bekymring!
Fastleger og helsevesenet er en vital ressurs for folk og er nødt til å være i stand til å kommunisere med sine klienter på en ordentlig måte, men her virker det som om de tror de kan behandle klientene sine på linje med hvordan en kiosk gjør med sine kunder.
Ventetiden når man først har fått time er også ikke til å tro! Jeg har aldri opplevd å må vente mindre enn en halv time over opprinnelig avtalt tidspunkt, men som regel drøyer det til 46-60 minutter etter avtalt tid.
Også her blir man nærmest konsekvent møtt av tverre og sure personer som virker brydd over at de må snakke med folk som reagerer på alt dette.