Ikke noe greit for en med tannlegeskrekk- 3min behandling

Jeg sa fra på forhånd att jeg har angst for nåler, og at jeg har tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser tidligere.

Begynte med å spørre om hun kunne sjekke om en visdomstann kunne trekkes (jeg ønsker den ut da den er vanskelig å holde ren -førevar), men hun avbrøt meg og sa at hun skulle ta bilde.. Hun tok bilder, og så skulle hun fjerne tannsten, men traff hele tiden deler som iser, (som stresser meg) og jeg slet med å holde meg i ro, hun bare klagde på meg.. "åpne munnen mer.. hva er dette..hva er det.." Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta et dypt pust og slappe av, men da hadde hun allerede gitt opp.
Hun sa at nå kunne jeg gå. Jeg hadde et hull, og jeg skulle ikke trekke visdomstann.

Var i stolen i maks 3 min inkludert bilder, fikk ikke spurt ett eneste spørsmål uten å bli avbrutt. Fikk heller ikke spurt ang. en sprekk jeg har før jeg ble "kastet ut"

Jeg skjønner jeg ikke er drømmepasient, men det opplevdes meget nedverdigende for en voksen dame, og endte på kanten til gråt.

Lette etter billig behandling. Dette er en av de rimeligste jeg kunne finne på www.hvakostertannlegen.no
For den som leter etter noen som er totalt direkte og effektiv, så er dette kanskje en bedre "match"